tisdag 28 september 2010

Utbyggnad

Tänkte att jag skulle börja visa lite utav det jag har pysslat med i sommar när jag uppenbarligen inte haft tid till att blogga :-)
Som ni vet så byggde vi ju ut vårt hus för att alla barnen skulle få egna rum. Detta är nu klart. Ja ... så gott som klart iallafall *s*
Var ute och började hösttömma altanen och halvägs in i detta arbete så kom jag på att jag borde ta en bild på huset utifrån. Så ni får hålla tillgodo med bilder på huset med en halvtom och stökig altan. Men som ni vet så visar denna blogg bilder på verkligheten inte "fotostylade" bilder ;)
Så här såg huset ut innan utbyggnaden.



Så här ser huset ut nu.


En närbild på "lilla vinkeln" där vi har gjort en sittplats.


Fortsättning följer med insidan...
Men nu är min möjlighet till att sitta vid datorn slut... Märta håller på att rensa vardagsrummsbordet :-(
Kram Torparfrun

1 kommentar:

Anci sa...

Hej !
Tack för uppmuntran ! Det värmer.
Ni har ett underbart hus. Säkert lika fint på insidan också :)

Stor kram
Anci