torsdag 30 april 2009

VALBORG!!

Valborg i Uppsala är och har allti varit något extra. Min dag började 8.30 imorse med champangefrukost fortsatte sedan med picknick i Botaniskaträdgården, på väg därifrån så kom min kompis Åsa´s sambo och hundvalp. Jag fick äran att hålla Grace Kelly som hunden heter en stund och på en gång så fick jag uppmärksamhet av det motsatta könet. Så jag kan helt enkelt konstatera att hundtricket fungerar. Givetvis har jag förevigat hela dagen ...tyvärr blev kvaliten på bilderna långt ifrån bra. Som ni vet så är jag inte den bästa fotografen... med alkohol i kroppen så är jag dock ännu sämre.

Efter picknicken så fortsatte färden till ett av stans bästa uteställen där det var en coverband som spelade, samma som har spelat de senste sex åren och de är så grymt bra!!!!



Nu har vi varit hem och ätit middag, duschat och druckit drinkar. Nu är vi redo för en utekväll.

Eftersom mina bilder under dagen inte gick att se vad de föreställde så kan jag inte visa dem. Så bilden för idag blir på min man och en av mina bästa vänner... lägger ut bilden med deras onyktra samtycke :-)

1 kommentar:

Radhusdrömmar sa...

Vad fint ni bor och vilken trevlig blogg du har.
Gillar skolplanscherna som du köpte, såna är charmiga :-)

Kram Johanna