onsdag 20 januari 2010

Knoppbräda

Jag kom på att jag ville ha en lång knoppbräda på en utav mina väggar i vardagsrummet. Snäll make som jag har så satte tillverkningen igång. Nu är den klar och uppsatt och jag är så himla nöjd!!!
Så idag vill jag bjuda på ett litet fotocollage på makens hantverk - min knoppbräda!




Nu ska jag ägna mig åt lite möbelmålning, bäst att passa på så att jag bli klar.

Kram Torparfrun

P.S kom ihåg att meddela mig om du vill vara med i min marknadsföringskampanj (se inlägget nedan)

2 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Åh så fin, så snäll han är din make! Älskar krokar, det finns så mycket man kan hänga och ändra och fixa efter årstiderna. Kul! Hoppas det går bra med din kampanj. Hoppas du inte misstyckte att jag lånat en bild från din affär när jag satte in "reklamen" och länken på min blogg, du får säga till då (kolla i högra höret) så ändrar jag. Nu börjar det närma sig att bebben kommer, så spännande!
Kram
/Sara

Sjabbig men chic sa...

Jättefint! och vilka söta zinkstrutar!

kram Lisa