tisdag 19 januari 2010

Öppning av webbutik!!

Har varit lite frånvarande från bloggandet senaste veckan. Men det beror på att jag har jobbat med att få ordning på vår nya webbutik. Detta är något helt nytt för mig och känns nervöst och spännande på samma gång. Varorna i webbutiken kommer att ökas i takt med att mer och mer varor kommer in i till den fysiska butiken.

Även om webbutiken fortfarande är under uppbyggnad så är den tillräckligt färdig för att jag nu äntligen kan välkomna alla att besöka den!!
För att sprida/marknadsföra vår webbutik så tänkte jag be er som läser min blogg om lite hjälp, helt frivilligt givetvis! Men alla som vill får mer än gärna vara med :-)

Så här tänkte jag.... De utav er som vill vara med får en kod av mig. Sedan är det bara att sprida budskapet om webbutiken och eran personliga kod. Ni väljer själv hur ni vill göra, verbalt tipsa vänner och bekanta om webbutiken, skriva och länka till den från era bloggar etc.

När någon av "de era" gör en beställning, liten som stor, från webbutiken så anger de "din kod" som ett meddelande vid betalningen. Den utav er som den sista februari har flest "kodade" beställningar får 1000:- kronor tillgodo att handla för i buiken! Alltså jag kontrollerar inte värdet av beställningarna utan antalet beställningar med er kod! Är detta begripligt????

Ni kan även berätta att det kommer att lottas ut 5 st "hemliga gåvor" bland de som gör sina beställningar innan den sista februari.

Tycker du att detta låter bra så säg till om du vill vara med :-)
Jag är tacksam för all hjälp jag kan få i marknadsföringen av webbutiken!!!

Så till sist adressen till butiken http://www.butiktorpet.se/

Massor med kramar från

/Torparfrun

P.S Ingen bebis än - 7 dagar kvar till beräknat datum.

4 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Men gud va roligt med en webbutik ! Då kan man säga att du får två "bäbisar" att pyssla om fram över. Sen så ska du inte oroa dig för magen, allt kommer säkert gå bra. Kram Nilla

Lantliga drömmar sa...

Virrpanna som jag är, skulle bara säga att jag länkat till dig med en fin bild på en av dina ljusstakar. Upptäckte också i din butiksbeskrivning att vi fågelvägen inte bor så långt från varandra =) Nilla

Livet på Berget sa...

Grattis vännen!!!!!
Gud så roligt, jag trodde du hade fått en bebbe och att det var därför du var borta, har varit grymt nyfiken på vad det blev men det blev alltså en webbutik:).
Du jag gör reklam för dig helt gratis, man ska hjälpas åt. Lägger upp en länk högst upp i högra hörnet på min blogg!
Nu ska jag in i din butik och kika.
Kram
/Sara

Anci sa...

Jättegrattis och stort lycka till med din webbutik !!
Jag kan absolut tänka mig att vara med, men jag sitter på jobbet nu och kan inte riktigt sätta mig in i det du skriver. Återkommer !

Och ingen bebis än ?? Om hon/han kommer på fredag får vi samma födelsedag.

Stor kram
Anci