måndag 22 februari 2010

Vinnare

Första dagen på barnens sportlov och jag är tokförkyld och därmed inte någon rolig aktiv mamma. När jag faktiskt vaknade till lite så var det för att be sonen om att dra en vinnare i min lilla utlottning. Vi skrev alla lotterna och efter en liten diskussion om vem av sönerna det var som skulle dra den vinnande lotten... och nej det var inte så att båda ville utan snarare ville ingen *suck*... Tillslut så gick min äldsta son med på det. Men ni får bortse från den smutsiga handen för att tvätta sig var tydligen för mycket begärt!

Hur som helst en vinnare blev dragen och det blev.......

Sara med bloggen Livet på berget!!

Så maila mig din adress så kommer det ett paket på posten :-)
Nu ska jag gå och ta lite nässpray!
Kram Torparfrun

8 kommentarer:

Anci sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och krya på dig !!

Kram
Anci

Livet på Berget sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA TJOHO, näääää är det sant!!! Pussa din son från mig, jippi tack snälla söta du. Åh så roligt. Jag mailar bums.
Så trist att du är förkyld, hoppas det går över fort.
Kram
/Sara

Nyanser av vitt sa...

Grattis till gulliga Sara. Krya på dig nu
Kram Agneta

Helen sa...

Hej!
Grattis till den lyckliga vinnaren.
Kram/Helen

Hanna sa...

Halloj!
Du får hålla utkik i postlådan nu i veckan, äntligen har jag skickat ditt paket. det borde komma imorrn.
Krya på dej, kramis

Änglarnas hus sa...

Kul! Grattis Sara!!..
Hoppas att du kryar på dig fort så du kan njuta av lovet tillsammans med barnen!!

Kramis Sanne!

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
kram
Hanna

erica sa...

hej hej, en annan mamma här. Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg!!!

Kram