torsdag 6 januari 2011

Min Jul & Nyår i bilder :)


Julbord med makens jobb


Måste givetvis facebooka lite först ;)


Julafton, min mormor & morfar med Märta och min systers yngsta son Alfred.

Julklappsberget, tog mååånga timmar att öppna :)


Min mamma med alla sina barnbarn och sina 2 "bonus barnbarn" (ytterst till höger i bild)
Välkomst drinken på nyårsafton.
Jag underhöll barn när de andra lagade mat. Å vilken mat sen !!!
Märta i nyårs blåsan från New York. Lite "sex and the city" varning på denna klänning ;)
Kära vänner och maken på tolvslaget!

5 kommentarer:

Anci sa...

Det ser ut att ha varit en mysig jul och ett trevligt nyår !

Kram
Anci

Livet på Berget sa...

Det är så härligt att få vara med familjen. Å lilla Märtan är ju bara så underbar i sin nyårsblåsa, vilken liten juvel :). God fortsättning!
Kram
/Sara

Hannis sa...

Vilket julklappsberg!!
Kan man få fira jul med er i fortsättningen=))

Mysigt att vara med familjen några dagar.

Kram Hannis

Åsa sa...

Vad underbart vi hade det på nyår :) När jag blir smal vill jag ha en sån klänning som Märtisen har :)
Såg att jag hade lite att läsa igen...
KRAM!

Sjabbig men chic sa...

Ser absolut underbart ut och Märta vilken liten goding. Så charmig så man tappar andan!

Kramis Lisa