onsdag 12 januari 2011

Nytt i köket

Har inte riktigt kommit in i normala rutiner än efter julen därav dålig uppdatering här... men det tar sig förhoppningsvis ;) Det är hursom roligt att se att ni tittar in här trots allt. Blir väldigt glad över det!

Kvällens bild är från köket där mina nya Tollix stolar nu fått tagit plats. Har tydligen varit riktigt snäll i år för jag fick 3 st av maken i julklapp ;)
Jag tycker att det blev riktigt bra tillsammans med min kära kyrkbänk. Men som alltid så skapas en "dominoeffekter"... nu har vi insett att vi behöver ett nytt köksbord. Lampan är från stora varuhuset, lite sprayfärg och vips så var den vit.



Är ensam hemma med mina söner och Märta. Maken är i Linköping (?)på nån konferens med sitt jobb... Som ni märker så är jag uppriktigt och djupt intresserad av min makes jobb ;). Det gav mig möjligheten att ha en riktigt mysig eftermiddag och kväll med mina grabbar. När Märta hade somnat så bäddade vi 3 ner oss och såg en film tillsammans. Klockan passerade deras läggtid ordentligt innan vi var klar men det fick det vara värt. Det är inte så ofta som vi är "bara vi", vilket man också behöver ibland.
Men nu sover alla och det är dags även för mig att krypa till kojs.

Natti natti allihop :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh, vilka fina stolar, love them!!
Ha en bra torsdag, kram Jenny