torsdag 12 februari 2009

Första inlägget

Nybliven bloggare!

Så har jag äntligen skapat mig min egen blogg. Har blivit så inspererad av alla de inredningsbloggar som jag läst den senaste tiden. Tänkte att det nu var dags att skapa mig en egen. Det kommer nog att ta sin lilla tid innan jag är helt på det klara med hur jag ska göra rent tekniskt - uppläggning av bilder etc. Men det kommer!

Känns otroligt spännande att dela med sig av framstegen vad gäller inredning av vårt hus. Vi flyttade in för drygt ett år sedan och jag har sedan dess funderat och funderat och funderat på vilken stil jag vill ha. Hur mycket jag än kan tilltalas av olika stilar så landade jag i att jag trivs bäst med en inredning i vitt. En blandning mellan det franska lantliga, lite shabby, nytt och gammalt. Har nu fått med mig min man på tåget och med god hjälp av honom håller nu äntligen vårt hem på att ta form. Samtidigt så skall vårat torp inredas, för att kunna komma i gång med vår Bed & Breakfast verksamhet.

Följ gärna med på vår resa!

Kram Torparfrun

Inga kommentarer: