torsdag 26 mars 2009

Kamera

Upptäckte idag att min kamera hade en massa roliga funktioner....vilket dessa bilder får symbolisera. Ja ja jag borde kanske ha läst instruktionsboken då vi köpte den. Maken sitter här bredvid och läser det jag skriver och säger "vem gör det". Typiskt manligt eller ??? För jag vet att flera av er sitter och läser instruktionsboken till era ny inköpta kameror :) Kan bara konstatera att jag borde ha gjort det också för vi har uppenbarligen en rätt bra kamera som kan göra mer än att bara ta bilder rakt upp och ner. Nåja bättre sent än aldrig att upptäcka det.
Ikväll ska jag och maken gå upp till värdshuset och äta middag och lyssna på ett live band, men ungarna då tänker säkert några?! Jo, dom har själva valt att sitta i stugan ch se på tv och spela nintendo DS. Dom tycker att det ska bli mysigt att vara själva... som de säger. Jag misstänker att de ser sin chans att få spela oavbrutet utan att jag hindrar dem. Hur som helst i detta fall så lägger jag mig inte i deras beslut utan ser fram emot en härlig och lugn middag :)

Måste bara avslutningsvis visa två bilder uppe från toppen tidigare i dag, blåste kallt som tusan!!!

Så fick ni se en bild på mig också, en väldigt påklädd sådan *s*


Kram Torparfrun

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken lycka med ny kamera....det skulle jag också vilja ha....
Jättefina vinterbilder!!!

Och söta närbilder i svartvitt...

Ha´en skön helg!
MiaMaria

Unknown sa...

åh vackra bilder! Hihi jag känner igen mig, brukar inte heller vara så duktig mewd att läsa instruktionsboken, men då blir det glada överaskningar att hitta nya funktioner...hihi
Ha en fin helg! Kram Petra