tisdag 24 mars 2009

Skidåkning

Idag har det varit en helt underbar dag med strålande sol och skön skidåkning.
I den ålder som våra barn är så är blir det väldigt mycket skogsbanor och hopp etc.
Eftersom jag har det jobb jag har så har jag tagit beslutet att inte lägga ut bilder på min familj. Men i full skid mundering så syns de inte så bra så här kommer lite bilder från dagen.

























Det är inte bara barnen som tycker att det är kul med hopp och skogsbanor även maken gillar dessa....
Hela ligan högst uppe på fjället.....

Eftersom det var våffeldagen idag så var vi till Fjällhalsen och åt just våfflor. Där går det ett antal hästar lösa till gästernas stora förtjusning. Här är en som trivdes bra vid uteserveringen...




Nu är det dags att få vilddjuren i säng :)

Natti Natti!!!

Kram Torparfrun

P.S Insåg när jag publicerat bilderna att kvalliten på förminskade bilder inte blir så bra. Hoppas att ni har överseende med detta.

7 kommentarer:

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Tack för kommentaren hos mig. Är det Älvsjömässan du menar?
Hade lite snö när jag vaknade i morse men du har betydligt mer hos dig.
Birgitta

In my house sa...

FNISS,,,, Jo en kanon pik,,,, speciellt ett Rosa hjärta! då blir han nog glad =)

Kram på dig å natti natti j

Mia sa...

Ja men titta, det gick ju jättebra att få in bilderna. Kvalitén är det väl inget fel på för att de är små?

Fjällen... åhh, hur skönt är inte det? Var så många år sedan jag var uppe så jag minns det knappt. Hoppas ni får er egna lilla stuga i framtiden...

Kram Mia

Leamarlené sa...

ÅH så myskigt med fjällen. Min man tjatar jämt om att vi borde åka dit..men du vet tiden räcker inte till alltid.
Ja jag bor ca 3 mil norr om norrtälje. men jag har inte uppfattat riktigt var du bor..intressant. det ska ju vara en bloggstäff i maj på ulriksdal tror jag att det var..ska du dit?

Kram, Marlene

Florist-javisst sa...

Vad härligt det ser ut! Även om man längtar efter våren nu, så är skidåkning något alldeles speciellt. Hur länge brukar snön ligga kvar hos dig?
Kram Maria.

Marits vita skrin sa...

Kul att höra att det är fler som blivit som jag ang sko-köp ;)

Vilken härlig skid semester ni ser ut att ha haft, med sol och allt.

Kram kram

Leamarlené sa...

Hej igen!

Gå in på bloggen...lottens vita och gröna...det är hon som annordnar bloggträffen. Jag har heller aldrig varit på någon men ska försöka nu i maj. Jag började blogga i juli förra året så är rätt så färsk i bloggvärlden med. Det kan vara kul att träffa andra bloggare.
Uppsala är en fin stad. Är där rätt så ofta..bara 6mil från mig.

Kram, Marlene