måndag 26 oktober 2009

Andys lekland

Höstlov och fyra lediga barn - vad gör man då?!
Bestämde mig för en aktivitet som kräver minimalt av mig men som tar ut maximalt med energi ur de fyra grabbarna :-)
Packade in oss i bilen och körde mot Stockholm, till saken hör att jag inte hittar jätte bra där. Somliga skulle säkert säga att jag inte hittar alls. Hade kollat in kartan innan vi åkte och kom ...till min förvåning och otroliga stolthet... faktiskt nästan rätt :-)
Efter ett telefonsamtal till maken och lite guidning så är vi nu på plats .... På Andys lekland i Sickla Köpkvarter.
Här fnns massor med roliga grejer.


Eddie högst upp på klätterväggen...

Andy själv delade ut godis...



Men det bästa utav allt i mitt tycke är att det finns en...



Så medans jag sitter här och bloggar och dricker vanilj latte så leker barnen sig svettiga!
Hoppas därmed på en lugn kväll :-)
Kram Torparfrun




Inga kommentarer: