måndag 26 oktober 2009

Överkast

Nu ligger barnen i sina sängar nyduschade och trötta men nöjda med dagen. Själv har jag tagit på mig mysbyxorna och ligger och kollar in utbudet i olika webbutiker.



Hemma hos mig är det mesta som bekant vitt men jag gillar att bryta av med detaljer i färg. Just nu håller vi på att göra om i vårt sovrum (ska visa bilder från det en annan dag) och jag är på jakt efter ett nytt överkast. Tittade på HMs webbutik för heminredning och hittade där ett ljuvligt puderrosa överkast. Det enda som jag kanske inte är helt överrens med är att det ser lite blankt ut i materialet, är inte jätte förjust i det.


Får nog fundera på om det ska få komma hem på prov ?! :-)

Kram Torparfrun


1 kommentar:

Millas hem sa...

Andys lekland, ja det är ett säkert kort!=) Det finns tydligen då på flera platser i Sverige, det visste jag inte innan.

En sån ljuvlig liten hund, hur söt som helst!

Kram Camilla