söndag 28 mars 2010

Helgen lider mot sitt slut...

Så var det söndag och den här helgen lider mot sitt slut. Den här helgen har gått sjukt fort och varit mycket trevlig. Blev det något kul projekt då medan maken var borta?! Nej det blev faktiskt inte det. Efter att ha fått ett mindre sammanbrott under natten mellan torsdag och fredag så blev det i fredags ett lite större inköp av något som maken tidigare har uttryckt at than inte vill ha. Men nu sket jag i det därför att jag höll på bli tokig!! Maken frågade vad det var men jag har än så länge inte berättat därför att jag vet att det finns en risk för lite sura miner. Han blev ju givetvis toknyfiken och smsade att han varit in här på bloggen för att se om jag hade skrivit något om vad det var. Men allvarligt... jag är väl inte dum *s* klart jag fattade att bloggen var det första stället han skulle kolla på. Men imorgon ska jag berätta hela historien för er och visa bilder :-)

I övrigt så blev det en hel del shopping med lillasyster i torsdags och fredags så garderoben fick en hel del nytt bland annat en ljuvlig vårjacka från Bondelid. I lördags så kom världens bästa Åsa hit till mig tillsammans med sin hund,vackra Grace Kelly. Åsa hade med sig mat och lagade middag till mig sedan blev det två flaskor vin och massa prat. Så här såg det ut i soffan på kvällen....



Förmiddagen i dag ägnade Åsa och jag till att montera det hemliga inköpet. Sen blev det dags att åka till en annan av mina underbara vänner för att äta middag. Jag har tur som har vänner som förbarmar sig över mig och lagar mat åt mig så att jag inte behöver leva på fil!!

Nu ska jag lägga bebis och vänta på att maken ska komma hem .... Längtar!

Kram Torparfrun

1 kommentar:

Världens bästa Åsa sa...

Världens bästa Märta också med en underbar Kellan! Å vad mysigt vi hade det :)