fredag 10 december 2010

Nobelmiddagen


Känns helt okej att jag tackade nej till inbjudan till Nobelmiddagen. Fam Bernadotte tjatade och tjatade om att jag skulle komma men jag sa vänligt men bestämt nej. Förklarade att jag hellre ville vara hemma och tvätta, laga mat och ta hand om 5 barn - iförd mysbyxor och en urtvätad skön tröja.

Jag är nämligen inte alls sugen på att få sitta uppklädd vid ett bord med massa intressanta människor och bli serverad fantastisk mat. Inte ett dugg sugen.... inte alls .... *suck*
Nää...lite popcorn kanske?!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Haha, så skönt att du tacka nej, det är ju så kallt ute och nylonstrumpor i minus 10, inge skönt :D

Fast det klart, du kanske missade nån intressant diskussion om några kemiska formler som de jobbat på de senaste fnurton åren, tihi...

Ha en bra fortsättning på helgen, kram Jenny

Anci sa...

Du kan kanske gå nästa år ?!

Kram
Anci

Vit som snö sa...

Precis! Vad är väl en bal på slottet;) Inte alls som mysbrallor o popcorn iallafall...
Hoppas du hade mysigt ändå!!!
Kram Cilla