måndag 6 december 2010

Träd

Skulle nu kunna skriva om min irritation över ett träd som låg över vägen när Märta och jag idag var på väg hem från "öppnis". Irritationen riktar sig inte till trädet utan till en person som inte tyckte att det var viktigt nog att hjälpa oss att lösa problemet direkt utan 1,5 timme senare eftesom det tydligen.. jag citerar.. "finns andra i världen än ni två". Personen ifråga hade dessutom inte en tanke på att berätta till mig att han inte hade för avsikt att försöka lösa problemet på en gång vilket gjorde att vi satt i bilen och väntade i 45min innan jag lessnade, tog sats och körde över trädet där grenarna var som smalast.
Nej, jag ska inte skriva om det.

Istället visar jag en bild från våran hall.



Återkommer!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tycker du gjorde rätt i att inte skriva om personen utan visade en fin bild från er hall istället ;)
Ja, om man nu ska kommentera det som hände er, så får man nog tänka att det var tur att inte trädet föll på er...
Ha en bra fortsättning på veckan, kram Jenny