tisdag 3 november 2009

Tisdag kväll

Det är tisdagkväll, inga barn och ingen make hemma. Så vad gör då jag??!! Jag åkte till affären och detta är vad jag fick med mig hem ....


När jag kom hem så åkte mysbyxorna på, täcket hamnade i soffan tillsammans med mig och pepparkaksdegen och filmen slogs på. Hunden blev som tokig av lukten av pepparkaksdeg och ännu mer förbryllad av en matte som skrattade tills tårarna rann.

För om man gillar romantiska komedier som är lättsamma så är detta verkligen filmen!!

Det finns dock ett problem med det hela.... Jag var så inne i filmen att jag inte tänkte på vad jag gjorde. Detta resulterade i att när filmen nu är slut så inser jag att jag har ätit upp 3/4 av pepparkaksdegen!!! Gissa om jag kommer få ont i magen....

Nu ska jag gå och laga middag måste neutralisera all deg med lite mat *s*

Kram Torparfrun

1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Aj aj stackars magen. Deg kan jag inte äta mycket av men pepparkakor....en halv burk med mjölk till slukar jag lätt.
Har du provat Ballerina pepparkaka?
KRAM