onsdag 13 juli 2011

London

Vi åkte till London för att söka upp drottningen på Buckingham palace. Tänkte lämna följande brev till henne...

Dear Queen Elisabeth

I'm sorry that I puked at your Balmoral estate. To make up for it I want to offer you to come and stay at my B&B in Sweden, free of charge :)

Hugs and kisses

Det visade sig dock att hon hade besök, de åkte förbi oss med häst och vagn, så jag ville inte störa ;)

Istället så tog jag en hysteriskt rolig bild på Anders när han ironiskt nog blev ombedd att fotografera ett gäng Japaner :)
Jag är övertygad att de frågade just honom (väldigt många turister på plats) för att de såg att han var en likasinnad ;)

Resten av dagen ägnades åt att promenera runt och lite shopping. Besökte den gigantiska hundavdelningen på Harrods, tänkte att Cookie skulle få en present. Men de gillar visst inte stora hundar där, för allt var dimensionerat för accessoar hundar ;)

Vi hann även med att gå på bio och se Bridesmaids. Fruktansvärt rolig film, skrattade så tårarna rann!!

Middag sen hämta väskorna från vårt sunkiga hotell, varianten första bästa när vi kom igår. Jag sov med kläder på för även om sängkläderna såg rena ut så tvivlade jag!

Nu ligger vi i bilen vid flygplatsen och ska försöka sova en timme eller två. Någon bokade ju hem flyg med tidig avgångstid, fattar inte vem som kan ha gjort något så dumt.. Kan ju inte ha varit jag ;) Vi ska lämna hyrbilen vid 04.00 ... Pust!
Det som är bra är att vi är tidigt hemma imorgon. För nu längtar vi sjukt mycket efter barnen!! Märta hämtar vi direkt men killarna får vi längta efter ytterligare några dagar.

Men vilken resa vi har haft!!
Vi har haft så roligt och sett så himla mycket! Kanske inte så konstigt med tanke på att vi kört ca 480 svenska mil.

Inga kommentarer: