torsdag 11 november 2010

Kärlek!


Fick blommor av maken, bara för att jag tydligen var värd det. Kärlek!
Vita liljor, vackrare blommor får man leta efter.

Idag kom även sönerna hem - ännu mer Kärlek! Är så härligt när de är hemma. Hade utvecklingssamtal för Albin, fick veta att det går super bra för honom i skolan och att han sköter sig bra. Alltid roligt och skönt att höra även om jag inte förväntade mig något annat besked. Han är lugn, förståndig och allmänt lätt att ha att göra med :)
Fröken tyckte att han till nästa utv. samtal skulle titta på tv och läsa textningen (läshastighet) så att han blev ännu säkrare på detta. Kan säga att det är det enda han minns av samtalet - att fröken sa att han skulle titta mycket på tv. Ett bevis för att man hör det man vill höra :)

Nu kommer maken med en tekopp till mig så tack och hej för idag!

Kram Tessan

p.s undrar nästan vad som är på gång ?! Lite lurt... blommor och nu te ;)

1 kommentar:

Anci sa...

Härligt med kärlek och kärleksfulla män !

Jag vill bara berätta om mitt halsband. Först fick jag en idé om ett annat halsband. En porslinsbit omfattad av silver, men i butiken sa de att det skulle bli dyrt. De hade idén som jag föll för och jag är nöjd !!

Kram
Anci