tisdag 9 november 2010

Sovrum

Tisdag och idag skulle det vara oväder?! Kanske kommer..
Hade ju för en tid sedan lite funderingar över det där med familjefoton i hemmet och speciellt bröllopsbilder. Kan nu berätta att de första bilderna har kommit upp. Det blev i vårt sovrum, ett rum där de inte syns så mycket för "allmänheten", jag menar att man är ju inte direkt i sovrummet när man har gäster... :-) Eller iaf vi är inte det *s*. Det kändes som ett bra ställe att börja på. Det blev inte heller jätte forstoringen på den "klassiska" bröllopsbilden ... Hur som helst så här blev det...
Som ni ser så får man inte ens ta bilder ifred *suck* :-)

När vi gjorde om i sovrummet så kastade ju jag ut våran enorma garderob till fördel för ett gammalt degskåp som stått i svärfas gamla bagarstuga. Förvaringsutrymmet blev betydligt mindre, vilket inte var så lyckat med tanke på att kläderna ständigt blir fler. Men det blev finare, stil före funktion ;)

Så här såg skåpet ut innan..

Så här ser det ut nu..


Nu måste jag skynda mig, ska på möte med min möjliga nya PT på det möjliga nya gymmet.

Kram Torparfrun

2 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Kommer ihåg den där fotodiskussionen :). Det blev snyggt!!! Underbart skåp, klart att stil går före funktion!
Kram
/Sara

Hanna sa...

Blev ju superfint med både bilderna och skåpet. Nu blev jag avis, ni har den fiiina sängen jag vill ha. Kram