tisdag 23 november 2010

REA

Jag trodde ett tag att jag skulle hinna med hur mycket som helst under tiden jag är hemma med Märta. För hann jag med innan då jag istället arbetade heltid så borde jag väl hinna nu ....

Fel, fel, fel, fel, fel.... :)
B&B´t har en strid ström med gäster och jag hinner inte med både det och butiksdelen. Så därför så har jag beslutat att ta "föräldraledigt" från butiken ett tag. Därför så tänkte jag här på bloggen REA ut en massa saker från butiken. Lägger ut några saker i taget, maila mig om det är något som ni fastnar för. Först till kvarn gäller eftersom jag här inte har någon "lager räknare" :)
För er som bor i Uppsala området så kan jag leverera annars så skickas varorna.
Börjar idag med lite julsaker!
Grillhandske 39kr (ord pris 69kr)
Kökshandukar i tre olika utföranden 25 kr/st (ord pris 49kr)

Håll utkik för det kommer mera!
Kram Torparfrun

Inga kommentarer: