tisdag 30 november 2010

Klappjakt!

Tisdag, idag kom vi oss iaf iväg på morgonen :)

Hur ligger ni till med julklapparna?
Jag sitter nu och surfar julklappar och har upptäckt lite utav ett fenomen. På min julklappslista så blir alltid samma personer kvar till sist. Vissa är helt enkelt lättare att komma på bra julklappar till än andra.


Nu vet jag ju att de många i vår familj läser den här bloggen så jag kan ju inte gärna skriva om specifika personer och deras julklappar ;) Men däremot så kan jag be om tips, har ni kommit på några bra julklappr så känn er fri att dela med er. Har fortfarande några "julklapps vakanser". Har faktiskt redan fått några riktigt bra tips från era bloggar :)

Igår så köpte vi detta gulliga lilla kök till Märta från webbutiken Gabriellas lekllåda. Det här är ju en jul när Märta kommer att tycka att pappret är roligast så vi bestämde oss för att köpa något ordentligt som hon kan "växa i". Köket var en beställningsvara så nu väntar jag bara på bekräftelse att det är beställt. När det kommer spelar mindre roll för vi tänker ändå inte ta med det till Kiruna för att hon ska "få öppna" det på julafton.

Nu blir det lunch, har jag sagt att jag hatar att laga mat?! *suck* :)

Kram

1 kommentar:

Hanna sa...

Men vilket sött kök, ser ju ut som Smeg!! Hittills har jag köpt mest böcker men lite leksaker blir det också. Kram på dej