fredag 26 november 2010

Vilken dag det har varit! Hela dagen har gått i ett men nu äntligen är mjukisbrallorna på och rumpan placerad i soffan :)

Har ikväll varit hos ....häng med nu... min kompis Åsa´s granne, hennes chef var på Formex och bestämde sig för att köpa in ett lager av Ester Elenora kläder. Jag har en del av dessa plagg och har letat som en galning efter sjalen med döskallarna på. Helt hopplös att få tag på och slutsåld överallt, så gissa om jag blev glad när det första jag såg när jag anlände var "min" sjal. Lånade bilden från Ester Elenoras hemsida.

Det ser ut som kriget här hemma, med påbörjad julpyntning i alla hörn. Men vad gör det, det är ju en dag imorgon också :)

Har gjort några konstateranden/upptäckter idag

1. Jag gillar den vuxnare/mogna versionen av Take That. Gillade dem inte på den tiden då det först begav sig, var anti pojkband på den tiden. Men nu är de ju inget pojkband längre utan ett mansband och då ... :)

2. Granit har väldigt mycket fint!

3. Pepparkaksgubbekläder går inte att hitta i storlek för en fjärdeklassare 146/152, måste alltså tillverka egna.

Nu ska vi se vem som åker ur idol. Vi hörs imorgon!

Kram

Inga kommentarer: